Неділя, 05.12.2021, 04:44
КРИВОРІЗЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ ТРАНСПОРТНО-МЕТАЛУРГІЙНИЙ ЛІЦЕЙ
Вітаю Вас Гість | RSS

НАЗАВЖДИ В ПАМ'ЯТІ
Меню сайту
Ми в СОЦМЕРЕЖАХ
САЙТИ ПЕДАГОГІВ
  • БІБЛІОТЕКАР КПТМЛ - ДОРОДОНЦЕВА ЛАРИСА МИХАЙЛІВНА
  • Міні-чат
    Наше опитування
    Оцените процесс обучения в лицее
    Всього відповідей: 321
    Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

         ШКОЛА "ЛІДЕР" з розвитку організаторських та комунікативних здібностей

           Лідер – це особистість, яка має авторитет у групі і за якою група визнає право бути організатором діяльності й регулювати стосунки в ній.

          Як майбутні повноправні громадяни, діти і молодь потребують участі в соціальному житті, яка стимулює розвиток самоповаги та соціальної компетентності. Участь молоді в соціальному житті призводить до зменшення кризових явищ у молодіжному середовищі.

          Сприяти розвитку у підлітків навичок самопізнання, самоаналізу та саморегуляції, завдання спрямовані на стимулювання творчої та соціальної активності, ініціативи молоді, формування в підлітків умінь і навичок здорового способу життя в усіх сферах життєдіяльності однолітків, сприяє активізації соціально-педагогічних функцій особистості лідера, спрямовані на реконструкцію соціокультурного оточення однолітків у сфері комунікації та дозвілля.

          Підлітки набувають знань, умінь і навичок, які допомагають їм бути відповідальними за зміни, що відбуваються в їхньому житті.

         Однією з важливих навичок лідера є вміння спілкуватися. Геніями спілкування є люди, які володіють душевним спокоєм, почуттям гумору, непідробним інтересом до людей. Навчання через практику, навчання через участь – важливі інструменти для становлення особистості підлітка, здатного для саморозвитку й конструктивної взаємодії з однолітками.

         Школа «Лідер» заснована при Учнівському парламенті, спрямовує свої зусилля саме на розвиток і вдосконалення найкращих комунікативно-організаторських здібностей учнів, які є офіційними і неофіційними лідерами груп та окремих мікрогруп. Така форма роботи дозволяє відстежувати актуальні проблеми, які є в учасників, сприяє усвідомленню ними своїх індивідуально-типологічних особливостей, а також їх ефективному використанню у своїх колективах. Формування успішних лідерів передбачає перенесення здобутих знань і навичок у середовище ровесників, що забезпечує більшу результативність виховної роботи.

         Школа «Лідер» розрахована на учасників віком 15-17 років.

         Мета школи «Лідер»: вдосконалення лідерських здібностей ліцеїстів.

          Завдання:

    • поглиблення знання учнями самих себе, своїх психологічних особливостей, усвідомлення своїх дій і думок, зміцнення позитивних якостей особистості, набуття навичок адекватної поведінки у певних соціальних ситуаціях;
    • відпрацювання організаторських та комунікативних здібностей, що характеризують особу лідера групи;
    • формування стратегії дій лідерів з перенесення здобутих знань і навичок на актив та весь колектив групи, ліцею$
    • збільшити самоповагу лідерів, усвідомлення ними своєї цінності як особистості;
    • актуалізувати цілісно-мотиваційну сферу підлітків на досягнення успіху;
    • ознайомити з методами організаторської роботи;
    • розвивати у підлітків навички самоаналізу тобто аналізу організаторських здібностей та своїх нереалізованих можливостей;
    • ознайомити підлітків-лідерів із методикою та механізмом вивчення молодіжних проблем;
    • формувати в підлітків здатність приймати відповідальні рішення.

         Регламент проведення. Програма школи «Лідер» передбачає 11 занять по 1 годині на І курсі та 10 занять по 1 годині серед учнів ІІ-ІІІ курсу. Заняття проводяться 2 рази на місяць з можливими корективами.

         Склад групи. Школа розрахована на офіційних (формальних) лідерів групи, обраних старостами, представників ліцейського парламенту, та неофіційних (неформальних), виявлених на основі соціометрії. Оптимальна кількість – 10-15 осіб.

         Методичні прийоми, що використовуються на заняттях: інформаційне повідомлення, експрес – діагностика, мозковий штурм, тренінгові вправи, рольова гра, бесіда, обговорення, міні – твір, театралізована гра.

       

      Організована школа «Лідер»на соїх заняттях розглядає такі питання як:

    • Лідер учнівського самоврядування що він може?
    • Лідер і порядок
    • Лідер – людина дії
    • Лідер і його команда
    • Лідер і довіра
    • «Кодекс лідера» та інші

      

       Як організувати роботу лідеру

    1 етап – визначення мети і завдання роботи

    2 етап – забезпечення роботи (умови, засоби, виконавці)

    3 етап – планування роботи і розподіл обов’язків

    4 етап – оперативне керівництво (узгодження, облік, контроль)

    5 етап – аналіз ефективності і підбиття підсумків роботи

    З початку навчального року в групах першого курсу проводиться тестування на виявлення лідерських задатків учнів.

    Учні, які мають лідерські якості вибираються на керівні посади.

         З учнями-лідерами проводиться робота в два етапи:

         Лідери першого курсу навчаються за програмою «Розвиток лідерських якостей», де вони знайомляться з законами лідерів.

    І закон – лідер баче майбутнє;

    ІІ закон – лідер та порядок;

    ІІІ закон – мудрість лідера;

    ІV закон – чужність лідера;

    V закон – скромність лідера;

    VI закон – лідер уміє приймати рішення;

    VII закон – лідер уміє створити команду;

    VIII закон – лідер і довіра;

    ІХ закон –лідер розвиває в собі здібності керівника;

    Х закон – лідер уміє працювати з людьми.

         Лідери другого та третього курсу займаються тренінгами по такій тематиці:

    Покликання лідера – сприяти розвитку людей.

    Харизматичний лідер.

    Лідерство починається з  особистих рис лідера.

    Того, хто поважає себе, поважають інші.

    Не перемогти, а переконати – ось що гідне поваги.

    Лідери роблять себе самі.


    Вхід на сайт
    Календар
    «  Грудень 2021  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
      12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    2728293031
    Україна-наш дім)
    Пошук
    Архів записів
    Друзі сайту
  • Президент України
  • Верховна Рада України
  • Департамент освіти та науки Дніпропетровської ОДА
  • Навчально-методичний центр ПТО у Дніпропетровській області
  • Криворізький міський методичний центр ПТО
  • Дніпропетровський індустріально-педагогічний технікум
  • Наші фотографії
  • ФОТОАЛЬБОМ
  • ФОТОАЛЬБОМИ
    Copyright MyCorp © 2021
    Створити безкоштовний сайт на uCoz