Неділя, 05.12.2021, 03:02
КРИВОРІЗЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ ТРАНСПОРТНО-МЕТАЛУРГІЙНИЙ ЛІЦЕЙ
Вітаю Вас Гість | RSS

НАЗАВЖДИ В ПАМ'ЯТІ
Меню сайту
Ми в СОЦМЕРЕЖАХ
САЙТИ ПЕДАГОГІВ
  • БІБЛІОТЕКАР КПТМЛ - ДОРОДОНЦЕВА ЛАРИСА МИХАЙЛІВНА
  • Міні-чат
    Наше опитування
    Оцените процесс обучения в лицее
    Всього відповідей: 321
    Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    У вихованні органічно зливається суспільне й інтимне.

    У цьому злитті, на мій погляд, і

    полягає гармонія людського щастя…

    Тільки разом з батьками, спільними зусиллями,

    вчителі можуть дати дітям велике людське щастя.

    В.О. Сухомлинський

        Взаємодія ліцею, сім`ї  і громадськості  - один з головних принципів організації освіти. Він ґрунтується на спільності інтересів держави, народу, на єдності виховних завдань та ідеалів кожної сім`ї й суспільства в цілому. Педагогічний союз учителя і батьків – це могутня сила виховання.

        Організація повноцінної взаємодії педагогів і батьків є сьогодні одним з головних завдань, що стоять перед колективом ліцею. Оцінка спілкування педагогів і батьків може вчасно звернути увагу адміністрації на необхідність проведення корекції, підвищення рівня професійної майстерності вчителів у співробітництві з родиною. Сучасним педагогам у стратегії співпраці з батьками необхідно передбачити проблеми, які є актуальними для окремих учнівських колективів. Робота з батькаим повинна мати випереджальний характер, готувати батьків до розуміння дітей та їхніх проблем.

        Пропаганда педагогічних знань з метою підвищення педагогічної освіти батьків, організація та проведення заходів, спрямованих на опанування батьками педагогічних знань, - це головне завдання ліцеюу роботі з батьками.

        Формальні, нецікаві класні та ліцейські збори, виклики батьків до ліцею з метою не стільки об`єднати зусилля, скільки полаяти батьків, пригрозити їм – усе це позбавляє їх бажання бувати у ліцеї. Вміння в кожному учневі побачити його «Я», щось позитивне, помітити успіх, довести про це батькам, залучити батьків до загальношкільних справ – усе це сприяє збільшенню авторитету навчального закладу.

        Велику роль у данному напрямку роботи відіграють співпраця з родиною: залучення батьків до участі у житті ліцею, узгодженість дій у вихованні дитини, надання кваліфікованої допомоги та підтримки у складних педагогічних та сімейних ситуаціях тощо.

    Творче співробітництво педагогів та батьків  у досягненні виховних цілей

    Правильно організовувати та проводити роботу з батьками педагогам допомагають:

    1. Заступник директора з виховної роботи складає ліцейний план виховної роботи, допомагає у складанні планів роботи класних керівників з даного напряму, здійснює контроль їх виконання; проводить тематичні педагогічні ради, метою яких є підвищення педагогічної майстерності та культури класних керівників, батьківські всеобучі, здійснює профорієнтаційну роботу серед учнів разом з міським центром зайнятості населення.
    2. Психолог допомагає в дослідженні соціального тла родини, визначенні типу родини, дає рекомендації у складанні плану роботи з кожною родиною індивідуально, проводить корекційну роботу з дітьми та їхніми батьками.
    3. Соціальний педагог веде облік і здійснює корекційну роботу з неблагополучними родинами; взаємодіє з міськими організаціями, що працюють у цьому напрямі, - органами опіки та піклування, кримінальної міліції  зі справ дитини, службою у справах дітей, центром соціальних служб у справах дітей, сімї та молоді.
    4. Шкільний бібліотекар підбирає наявну методичну літературу з даного напряму, взаємодіє з міською бібліотекою.
    5. Класні керівники регулярно проводять батьківські збори та застосовують інші форми роботи з батьками.

    Основні напрями спільної діяльності педагогів і батьків:

    • Підтримка фізичного здоров'я учнів.
    • Спілкування й формування особистісних орієнтацій учнів: ставлення до життя, людини, культури, що сприяють розумінню загальнолюдських цінностей.
    • Пізнавальна сфера життя учнів (робота з учителями-предметниками) з урахуванням індивідуальних особливостей учнів. Захист не учня, а людини в ньому.
    • Робота з родиною - вплив на виховний потенціал родини; об'єктом уваги є не сама родина, а сімейне виховання. Тут необхідно таке:
      • вивчення сімейної атмосфери, що оточує учня, його стосунків із членами родини;
      • психолого-педагогічна освіта батьків через систему батьківських зборів, консультацій, бесід (додатки);
      • організація спільного проведення вільного часу дітей і батьків;
      • захист інтересів і прав дитини в так званих важких родинах, які потрапили у складні життєві обставини.

         Таким чином, школою реалізуються функції батьківської освіти (відомості про виховну концепцію ліцею, педагогічну позицію класного керівника, про методику виховання, про цілі й задачі особистісного розвитку учнів на даний період, про хід духовного розвитку дитини, про особливості діяльності учня, про взаємини у групі, про виявлені здібності й поточні успіхи тощо) та коректуються принципи сімейного виховання - саме тієї сторони, що стосується дитини (мистецтво любити дітей), режиму життя та діяльності дитини, що забезпечують і корекцію особистості батьків.


    Вхід на сайт
    Календар
    «  Грудень 2021  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
      12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    2728293031
    Україна-наш дім)
    Пошук
    Архів записів
    Друзі сайту
  • Президент України
  • Верховна Рада України
  • Департамент освіти та науки Дніпропетровської ОДА
  • Навчально-методичний центр ПТО у Дніпропетровській області
  • Криворізький міський методичний центр ПТО
  • Дніпропетровський індустріально-педагогічний технікум
  • Наші фотографії
  • ФОТОАЛЬБОМ
  • ФОТОАЛЬБОМИ
    Copyright MyCorp © 2021
    Створити безкоштовний сайт на uCoz